Homeopathie bij blaasontsteking

Iedereen die vaker last heeft van blaasontsteking herkent meteen de symptomen: pijn bij het plassen, váák moeten plassen, de urine ruikt niet fris en is troebel, soms zijn er ook klachten van misselijkheid en rugpijn. Bij hoge koorts, veel rugpijn en bloed bij de urine kan het zelfs uitlopen op een nierbekkenontsteking. Bij een blaasontsteking … Lees “Homeopathie bij blaasontsteking” verder

Homeopathie bij overgangsklachten

Valt het u ook op hoe prominent onderwerpen over ziekte en gezondheid in de media aan bod komen? Laatst in één journaal meldingen over een nieuwe opflikkering van SARS en de dreiging van oprukkende open tuberculose vanuit Oost-Europa én minister Hoogervorst zelf die, in een poging iets over alternatieve geneeswijzen te zeggen, enkele misplaatste uitspraken … Lees “Homeopathie bij overgangsklachten” verder

Bevalling

Homeopathie kan heel goed helpen om de bevalling minder pijnlijk en uitputtend te maken en emoties als angst, spanning en woede af te zwakken. Omdat de toepassing van homeopathische middelen in deze periode veel specifieke kennis vereist, kunt u het beste eerst overleggen met uw (homeopathische) arts, welke middelen voor u het meest geschikt zijn.Steeds … Lees “Bevalling” verder

Zwangerschap

Een belangrijke voorwaarde voor een goed verlopende zwangerschap is dat moeder en kind lichamelijk en emotioneel in evenwicht zijn. De natuurlijke situatie waarin de moeder geen alcohol en medicijnen gebruikt, niet rookt en waarin overmatig stressvolle situaties vermeden worden, levert de beste omstandigheden voor een gezonde zwangerschap en bevalling. Homeopathie Homeopathische medicijnen zijn bij uitstek … Lees “Zwangerschap” verder